De voorbereidingen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Fred Meij - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Fred Meij - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Anna en Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

24 Mei 2011 | Nederland, Dongen

Nog een dagje werken en dan kunnen de echte voorbereidingen beginnen voor de vakantie richting Italie. Via viamichelin.com hebben we de route al uitgestippeld en op de iPad gezet. Die heb ik aan Anna laten zien en haar sloeg de schrik al om het hart. De eerste dag valt het nog wel mee, dan gaan we naar Lorach in Zuid Duitsland en slapen we in Villa Elben, een plek waar we al eerder tijdens de kerstperiode hebben overnacht. Erg mooi, duitse grundlichkeit en als gast ontvangen. (overigens realiseer ik mij dat ik iets met Villa's heb. een keer in de week overnacht ik in de Villa in Dongen, laatst heb ik een gesprek gehad in Villa Augustus in Dordrecht en de komende rekenkamervergadering is in Villa Ruimzicht. Toevallig??????)

De tweede dag wordt het echt serieus. Tot aan Chur in Zwitserland hebben we de autobaan, dan geen we de provinciale weg op en rijden meer dan 150 KM door de bergen richting Soglio. Als je op de routebeschrijving kijkt (en die had Anna gelijk in de gaten) dan zie je de ene waarschuwing na de andere. 'Steep hill ahead, series of bends ahead, etc. En allemaal met die heerlijk rustgevende bordjes 'Gevaar' er bij. Het zal mij benieuwen. Volgens mij ga ik de tiptronic heel vaak terug laten schakelen........

We houden jullie op de hoogte!

Groeten uit Dongen

• 24 Mei 2011 - 19:10

Schuppies Hilversum:

Succes met de laatste loodjes en een goed begin van een welverdiende vakantie. We blijven jullie volgen.

• 24 Mei 2011 - 19:45

Mirella:

Volgende stop Villa Arena??? Haha pas maar op met die rode driehoeken..
    Fijne vakantie!!!
    Oja download ff Viber op je iPhone, kunnen we ook gratis bellen :-)