Gillende chinezen - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van Fred Meij - WaarBenJij.nu Gillende chinezen - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van Fred Meij - WaarBenJij.nu

Gillende chinezen

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

22 Juni 2013 | Zwitserland, Luzern

Het was me het nachtje wel. Na een prima diner in La Cucina (Italiaans, wat de naam al doet vermoeden) op naar de eerste nacht in onze design kamer. Raampje open, airco uit en slapen maar. Dat ging even goed, tot de in het hotel overvloedig aanwezige chinezen zich al gillend en rennend in de gang manifesteerden. Einde slaap en einde rust. En dat net na de eerste diepe slaap, dus de rest van de nacht was het van dutje naar dutje. Vandaag dus n het overigens heerlijke ontbijt rustig aangedaan. Luzern onveilig gemaakt, de Holzbrücke bekeken en door de Altstad heen gewandeld. s' Middags een heerlijke Cafe Mocca bij Starbucks, boekje lezen in de kamer (Onkruid van Moszkowicz is uit) en daarna weer een wandeling in de omgeving die uitkwam in een heerlijk stadspark waar de koude Prosecco op ons stond te wachten. Vanavond storten we ons op het Thaise eten in de Thai Garden, recensies zijn lovend, dus wij zijn benieuwd.

Morgen staat de tocht naar Como/Moltrasio op het programma. Het is nog even wachten op de weersvoorspellingen of we de Gotthard over gaan of toch de tunnel nemen. Door de wolken rijden (zoals vandaag het geval zou zijn geweest) is toch niet waar we voor komen. We zullen het morgen weer laten weten!

En om jullie gerust te stellen, vandaag was het prima weer, de regen van vannacht was vanmorgen verdwenen en we hebben een prima stadsweerdag gehad!

• 22 Juni 2013 - 18:09

Co.:

Nu krijg ik een slapeloze nacht.
    De vraag blijft in mijn hoofd zitten.
    WAAROM LIEPEN DIE CHINEZEN TE GILLEN EN TE RENNEN.
    Dat vertelt het verhaal niet.
    Kanniewaarzijn denk ik.......

Eet smakelijk vanavond

• 22 Juni 2013 - 20:26

Mirella En Niek:

Helemaal eens Co, zo'n half verhaal hebben we niks aan. Onze nachtrust gaat er nu aan, nu wij ons steeds afvragen waarom...
    En inmiddels kun je natuurlijk vloeiend 'Mosckowitits'? Haha
    Goede reis morgen!
    Hier regen, regen en regen :(

• 22 Juni 2013 - 22:39

Lida En Wim:

Jullie een slaaploze nacht van de chinesen hoe is het mogelijk, wij bijna van de schapen.
    Veel plezier morgen. groetjes.

• 23 Juni 2013 - 13:03

Michel & Wilma:

Hoi Fred en Ans,
    Even een wat latere reactie dan normaal...wij waren 2 dagen buiten de deur aan het genieten van mooi eten/drinken e.d. (wat hebben we het toch slecht).
    In 2 dagen hebben jullie zoal het nodige al weer beleefd. Hoe kan het ook anders. Lekker surfen met de 911 over de autobahn, kapotte airco en gillende Chinezen. Maar bovenal...vooral lekker genieten van het goede leven.
    Uiteraard zijn we zeer benieuwd hoe jullie de Gotthard gaan/hebben beslecht. We gaan uit van het goede en dat betekent mooi weer en dus over de berg en niet door de tunnel. Een super belevenis met de 911 C4!!!
    Geniet van het goede leven en heel veel plezier weer.
    Groetjes
    M&W