Een drukke dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fred Meij - WaarBenJij.nu Een drukke dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fred Meij - WaarBenJij.nu

Een drukke dag

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

18 Juni 2006 | Canada, Ottawa

Nog een beetje nagenietend van de heerlijke french toast van Janis weer even een verslag van onze belevenissen van gisteren. Dat was een drukke dag met een hoop (hoognodige) beweging. Eerst een wandeling naar het Canadian Museum of Civilisation, waar we een mooi beeld kregen van de geschiedenis van de Indianen en een overzicht van 200 jaar Canada. Een fantastisch museum, waar je niet uitgekeken raakte. Daarna weer een lange wandeling langs de baai van Ottawa en op naar de cruise. Tenslotte moet Ans toich een beetje gaan wennen aan de boot nietwaar! De boot vertrok echter pas om zeven uur, dus eerst maar even op een terrasje wat gedronken (erg erg warm hier!!!). Fred is even weg dus ik mag..... de boot tocht was een grapje, het kanaal op en neer, en dus maar gauw terug,die ervaring waren we rijker maar het was geen wereld schokkende gebeurtenis. Daarna heerlijk gegeten in de Black Tomatoe! Zoals gewoonlijk weer een heel goed maal, buiten de ketenrestaurants (Swiss Chalet, Nickels en Hooters is het eten hier prima!
Maar als je 's morgens een ontbijt van jewelste krijgt, dan hoef je de rest van de dag niet veel meer en kun je volstaan met de Starbucks en de Tim Hortons koffie (favourieten zijn de Cafe Latte en de Cafe Mocha, echt lekker!) Vandaag gaan we naar het Museum of Modern Art en voor de rest gewoon genieten van de zondag! Morgen hebben we een lange reis voor de boeg, dus ons eerste berichtje komt op dinsdag!

• 18 Juni 2006 - 18:20

Tante Clas & Dick:

We genieten van jullie avonturen. Steeds weer leuk om iets te kunnen lezen. Toch mis ik nog wat omgevingsfoto's. Kunnen jullie die er nog bij zetten?? Wil als jullie terug zijn alle foto's wel graag zien. Lijkt me super mooi.
    Hier is het ook lekker weer, gelukkig!
    groetjes uit Arnhem. Tante Clas & Dick